söndag 6 december 2009

Julmarknad på Lennartsfors Herrgard


Här kan ni se några bilder från julmarknaden och änglautställningen på Lennartsfors Herrgård - om ni inte hann komma igår, så är det öppet idag mellan 12-16. Jag vaknade med världens häftigaste röst och ontontont i halsen imorse så jag tar det lugnt hemma idag.



Here are some pics from the Christmas Market and Angel exhibition at Lennartsfors Herrgård, which is also open today 12-16. I woke this morning feeling like I have barbed wire in my throat so I'm staying home.



9 kommentarer:

  1. Vilken härlig Julmässa ! där skulle man ha varit och shoppat loss ha,ha
    Ha en fin andra advent.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Nice pictures, nice place !
    take care of you, a lot of tea and lemon is nedeed now ! and of course, snuggling under a great quilt will make you better very quickly :)
    hugs.

    SvaraRadera
  3. Sakerna ser intressanta ut, du hittade väl ett o annat till julen?
    Jag var också just på en julmarknad, köpte en hel del!
    Ha en skön väntan på julen!

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder och sååååå mycket vackra änglar. Önskar jag varit där.
    Kramis
    Nette

    SvaraRadera
  5. Åh vad jag velat vara där! Krya på dig. Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Hallo Elisabeth,
    herzlich Willkommen bei den Blog-Leuten.
    Du hast Dir einen schönen Titel für Deinen Blog ausgesucht und ich werde Dich gleich zu meinen Favoriten nehmen und recht oft auf Deinem Blog vorbeischauen.
    Eine schöne Adventszeit wünscht Dir
    Sigrid

    SvaraRadera
  7. Masse fint på julemarkedet deres. Ønsker deg et riktig godt nytt og kreativt år :-)

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig julmarknad.. ser mycket roligare ut än den jag var på... Kram

    SvaraRadera
  9. Hej Elisabeth
    Savner dig i blogland..skriver du ikke snart igen på din blog?
    Mange knus fra Helle i Danmark

    SvaraRadera