fredag 3 december 2010

Kunde bara inte låta bli/I just could not leave them

Jag var bara tvungen att ta hem dessa Kaffe Fassett garner som jag tycker är de häftigaste jag har sätt på länge - håll med mig nu:-)) Har redan börjat sticka!!! (det måste vara 10-12 år sedan sist) på ett par benvärmare och det blir suveränt - varma tror jag också att de blir! Kolla vilka läckra färger och sockar - mönstret blir så av sig själv och det är ju som ett underverk! Garnerna finns i butiken hos http://www.lapp-elisa.com/































I just had to have these funky Kaffe Fassett knitting yarns - they're the fanciest I've seen in a long time - don't you agree:-))) I've even started knitting legwarmers (I who have not knitted at all for 10-12 yrs) and they're looking great - all 7 cm of one - and the best thing is that they'll be warm as well! Check out the fancy colors and pattern on the socks - the coloring of the yarn make the pattern all by itself and it's like a wonder to me:-)) See my shop http://www.lapp-elisa.com/ for more details!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar